Yeni başlayanlar için İngiliz İngilizce öğrenin

0
Yeni başlayanlar için İngiliz İngilizce öğrenin

Bizim İngilizce öğrenenler için, özellikle yeni başlayanlar, biz gerekli tüm yönleri ve İngiliz İngilizcesi gündelik konuşmaları kapsayan, harika ders yüz derslerden oluşmaktadır var.
Bu kurs veya bu yüz ders anlamak ve günlük yaşamı ve konuşmaları pratik çok kolay. Bu dersi öğrendikten sonra, mümkün olacak
Şahıs zamirleri bilir ve basit cümlelerle bunları nasıl kullanacağınızı
Akrabalarınız tüm aile fertlerini ve isimleri bilin
Kendinizi tanıtmak bilir ve yeni insanlarla tanımak ve bazı şeyleri onlara sormak nasıl
Okulda ihtiyaç duyacağınız tüm kelime ve cümleleri bilir.
Belli ülkeleri ve dilleri bilir.
Okuma ve yazma ile ilgili kelime biliyorum.
Sayıları söylemek ve İngilizce saati söylemeyi bilir.
Ay ve mevsim haftanın günlerini ve isimlerini bilmek ve hava durumu hakkında konuşun.
Eğer yemek ve içki ve içecek ve gıda belirli isimlerini bilmek istedikleriniz hakkında nasıl konuşulacağını biliyorum.
Kelimeleri ev ile ilgili ve evin etrafında biliyorum.
Küçük görüşmeleri ve basit konuşma konuşmak mümkün.
Randevu hakkında konuşun
Yabancı dil konusunda konuşun.
Kentin, doğa ve hayvanat bahçesi kelime biliyorum.
Taksi ve yolda otel, restoran, tren istasyonu, tren, toplu ulaşım, ilgili kelime biliyorum.
Değillemeyi yapmak için biliyorum.
Sorusunu oluşturmak için nasıl bilir
Basit dilbilgisi bilir ve basit yollarla bunları nasıl kullanacağınızı
Ve dahası,
Aşağıdaki bağlantı Bedava indir kursu



No comments:

Post a Comment

Powered by Blogger.